Перспективы внедрения суспензионного угольного топлива с учетом рекомендаций Европейского парламента и совета Европейского Союза
Переглянути
Дата
2013Автор
Егурнов, А. И.
Борук, С. Д.
Винклер, И. А.
Трояновская, Н. М.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Порівняльній аналіз значень викидів встановлених директивою ЕС та даних, одержаних під час випробувань на пілотній установці потужністю до 50 МW показав, що значення викидів нітроген та сульфур оксидів, що досягаються, значно менші встановлених документом. Порівняно із традиційним рідким паливом екологічні характеристики палива запропонованого складу, з урахуванням передбаченого директивою раціонального розташування та утилізації твердих та рідких відходів, значно вищі за показники традиційного палива. Широке впровадження палива запропонованого складу повністю відповідає духу Директиви № 2010/75/ЕС Европейского парламенту і ради ЕС о промислових викидах (о комплексним запобіганні забруднення і контролі над ним) від 24.11.2010 р. Проведенный сравнительный анализ значений выбросов установленных директивой ЕС и данных, полученных при проведении испытаний на пилотной установке мощность до 50 МW показал, что достигаемые значения выбросов по оксидам серы и азота значительно ниже установленных документом. Вместе с тем, по сравнению с традиционным топливом экологические характеристики топлив предлагаемого состава, с учетом предусмотренного директивой рационального расположения и утилизации твердых и жидких отходов, намного превосходят показатели традиционных видов топлива. Широкое внедрение топлив разработанного состава полностью отвечает духу Директивы № 2010/75/ЕС Европейского парламента и совета ЕС о промышленных выбросах (о комплексном предотвращении загрязнения и контроле над ним) от 24.11.2010 г. The conducted comparative analysis of the emission values set by the EU Directive and the data, obtained at tests on a pilot installation with capacity of up to 50 MW showed that the achieved emission values of sculpture oxides and nitrogen were substantially below ones according the document. However, compared to traditional fuel ecological characteristics of the fuel proposed composi-tion taking into consideration the Directive rational location and disposal of solid and liquid waste, are much higher than those of the traditional types of fuel. The widespread introduction of fuel developed composition fully correspond to the spirit of the Directive № 2010/75/EU of the European Parliament and the EU Council on industrial emissions (on integrated pollution prevention and control them) on 24.11.2010.