Управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку (за матеріалами ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня магістр за спеціальністю 073 Менеджмент, освітньо-професійна програма Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2019
Розглянуто теоретично-методологічні основи управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку; наведено характеристику підприємства ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика» та продукції, що випускається; здійснено аналіз ринку кондитерських виробів; проаналізовано основні показники підприємницької та зовнішньоекономічної діяльності досліджуваного підприємства; оцінено його конкурентоспроможність; запропоновано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства та оцінено економічну ефективність запропонованих заходів.
Collections
- Кафедра менеджменту [123]