Розробка зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ»)
Date Issued
2019-12
Author(s)
Єгорова, Поліна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр за спеціальністю 073 Менеджмент, освітньо-професійна програма Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2019
Досліджено теоретично-методологічні основи з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники ПАТ «Інтерпайп НТЗ», зовнішнє та внутрішнє середовище; досліджено напрями експортної діяльності та оцінено її ефективність; проведено маркетингове дослідження основних ринків збуту трубної продукції; сформовано зовнішньоекономічну стратегію та запропоновано заходи з її реалізації; оцінена економічна ефективність запропонованих заходів.
Досліджено теоретично-методологічні основи з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники ПАТ «Інтерпайп НТЗ», зовнішнє та внутрішнє середовище; досліджено напрями експортної діяльності та оцінено її ефективність; проведено маркетингове дослідження основних ринків збуту трубної продукції; сформовано зовнішньоекономічну стратегію та запропоновано заходи з її реалізації; оцінена економічна ефективність запропонованих заходів.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Єгорова П.В._Диплом.pdf
Size
52.45 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):302b889d57c8d590aae32fb610c1809f