Формування маркетингової стратегії виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «ОРМА-ОЛІМП»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес формування маркетингової стратегії виробничого підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії виробничого підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізовано маркетингові стратегії в діяльності підприємств; досліджено алгоритм вибору маркетингової стратегії підприємства; з’ясувано особливості формування маркетингової стратегії підприємства; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз фінансових показників діяльності підприємства; проаналізовано маркетингового оточення та зовнішньоекономічні зв’язки ТОВ «ОРМА-ОЛІМП»; запропонувано утворення зовнішніх маркетингових каналів у ТОВ «ОРМА-ОЛІМП» при формування маркетингової стратегії; розроблено заходи щодо складових рекламної стратегії виробництва двигунів та турбін та оцінено їх ефективність
Collections
- Кафедра менеджменту [123]