• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • русский 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Конференції
  • Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту
  • Современные инновационные технологии   подготовки инженерных кадров   для горной промышленности и транспорта 2018, г. Днепр, 27‐28 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф.
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Конференції
  • Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту
  • Современные инновационные технологии   подготовки инженерных кадров   для горной промышленности и транспорта 2018, г. Днепр, 27‐28 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф.
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Аналіз вивантаження на Дніпровській дирекції залізничних перевезень за 2017 рік

Thumbnail
Открыть
citep2018full-114-120.pdf (524.6Kb)
Дата
2018
Автор
Горобець, В. Л.
Музикін, М. І.
Глуховська, Т. С
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
В дослідженні проаналізовані облікові дані вивантаження вагонів по Дніпровській дирекції залізничних перевезень за 2017 рік. В процесі дослідження даної теми були вивчені питання стосовно обліку вивантаження по Дніпровській дирекції залізничних перевезень, а саме: в яких місцях виконуються вантажні операції; які вагони враховуються до обліку вивантажених; для колій якої ширини ведеться облік вивантаження, а також які вагони вважаються вивантаженими і який момент слід розрізняти як закінчення вантажних операцій.
 
The study analyzed the registration data for the unloading of railcars at the Dnipro management of railway transportation for 2017 year. In the course of research of this topic, issues related to the registration of unloading at the Dnipro management of railway transportation were studied, namely: in what places cargo operations are carried out; which railcars are taken into account for unloading; for track of which width is the record of unloading, and also what railcars are considered to be unloaded and what time should be distinguished as the end of cargo operations.
 
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156256
Collections
  • Современные инновационные технологии   подготовки инженерных кадров   для горной промышленности и транспорта 2018, г. Днепр, 27‐28 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф. [67]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV