• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Конференції
  • Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту
  • Современные инновационные технологии   подготовки инженерных кадров   для горной промышленности и транспорта 2018, г. Днепр, 27‐28 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф.
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Конференції
  • Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту
  • Современные инновационные технологии   подготовки инженерных кадров   для горной промышленности и транспорта 2018, г. Днепр, 27‐28 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф.
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Марковська модель робочого процесу промислових транспортних систем

Thumbnail
View/Open
citep2018full-135-139.pdf (514.9Kb)
Date
2018
Author
Логінова, А. О.
Вернер, І. В.
Ольховик, О. А.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто основні етапи побудови і аналізу моделей масового обслуговування на прикладі промислової транспортної системи, що являє собою дві послідовно встановлені транспортні машини. А саме виконано: постановку задачі і опис функціонування транспортної системи, що розглядається; побудову графу станів системи і розмітка його ймовірностями переходів з одного стану в інший; отримання і вирішення системи рівнянь для стаціонарного режиму; розрахунок числових характеристик транспортної системи, що визначають показники роботи системи.
 
The article considers the main stages of construction and analysis of mass service models on the example of the industrial transport system, which is two successively in stalled transport vehicles. Namely done: task setting and description of the functioning of the considered transport system; constructing the graph of states of the system and marking its probabilities of transitions from one state to another; obtaining and solving the system of equations for stationary mode; calculation of numerical characteristics of the transport system, which determine the performance of the system.
 
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156272
Collections
  • Современные инновационные технологии   подготовки инженерных кадров   для горной промышленности и транспорта 2018, г. Днепр, 27‐28 апреля : сб. науч. тр. междунар. конф. [67]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV