Кафедра маркетингу: Recent submissions
Зараз показуються 1-20 з 286
-
Управління маркетинговою діяльністю волонтерської організації
(2024-12-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплекс маркетингової діяльності благодійної організації «Благодійний фонд “Культурні сили України”», її вплив на соціально-культурний розвиток громад, що постраждали внаслідок ... -
Управління просуванням корпоративного бренду на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретико-методичні аспекти управління просуванням корпоративного бренду ТОВ «Масло Трейд» на регіональних ринках паливно-мастильних матеріалів. Проведено аналіз сучасних тенденцій ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2024-12-13)У роботі було проаналізовано діяльність ФОП «NeoDental Clinic» на ринку стоматологічних послуг. Проведено маркетингову оцінку роботи підприємства, проаналізовано спектр його послуг та економічні показники діяльності. ... -
Розроблення цифрової маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів
(2024-12-13)В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів. Здійснено маркетингове дослідження, а також проведено аналіз і оцінку ... -
Маркетингова стратегія підприємства на ринку кондитерських виробів
(2024-12-13)Об’єкт дослідження – процес маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Малбі Фудс». Предмет дослідження – теоретико-методичні положення щодо маркетингової стратегії підприємства на кондитерському ринку. Мета роботи – ... -
Розробка маркетингової стратегії для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку електротехнічної продукції
(2024-12-13)Зростання попиту на енергоефективні рішення, посилення конкуренції та швидка цифровізація бізнесу вимагають від підприємств адаптації та впровадження інноваційних підходів. У цьому контексті запропоновані рекомендації ... -
Формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника. Проведено дослідження впливу соціальних ініціатив компанії на споживачів, розроблено комплекс ... -
Маркетингова комунікаційна стратегія мережі закладів на ринку швидкого харчування
(2024-12-13)У кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову комунікаційну стратегію мережі закладів McDonald’s на ринку швидкого громадського харчування. Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовищ досліджуваного ... -
Аналіз маркетингової товарної політики виробничого підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування маркетингової товарної політики виробничого підприємства; проаналізовано маркетингову товарну політику ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці»; ... -
Підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в бізнес- середовищі
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано конкурентоспроможність підприємства сфери-послуг у сучасному бізнес середовищі та наведено стратегію підвищення конкурентоспроможності кав'ярні «KattyCoffee». Об'єктом вивчення ... -
Удосконалення маркетингової стратегії маркетплейсу
(2024-06-28)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингові стратегії підприємства та їх особливості для маркетплейсу. Проведено маркетингове дослідження підприємства, що працює на ринку електронної комерції. Визначено напрямки ... -
Дослідження лояльності споживачів до послуг підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано чинники, що впливають на лояльність споживачів до послуг підприємства, зокрема "Прозорро.Продажі". Виконано оцінку сучасного стану лояльності, визначено ключові проблеми та розроблено ... -
Дослідження купівельної поведінки споживачів підприємства роздрібної торгівлі
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність роздрібного магазину техніки та аксесуарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Комплекс інструментів інтернет-маркетингу комерційного банку в умовах дотримання цілей сталого розвитку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні підходи та методи розробки комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку з урахуванням цілей сталого розвитку. Проведено аналіз ефективності різних інструментів ... -
Особливості формування маркетингової політики соціально відповідального підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність соціально-відповідального підприємства на ринку питної води, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості ... -
Дослідження товарного асортименту підприємства на споживчому ринку України
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування товарного асортименту споживчої продукції на національному ринку України; проаналізовано маркетингове середовище та маркетингову діяльність ПРАТ ... -
Інструменти просування харчової продукції в мережі Інтернет
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі визначено сутність маркетингового просування продукції та встановлено його види, проаналізовано діючу на підприємстві ПРАТ «IDS UKRAINE» стратегію просування продукції, виявлено проблеми, пов’язані ... -
Просування товарів на споживчому ринку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі визначено сутність маркетингового просування продукції та показано його роль для економічної діяльності підприємства. Здійснено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища діяльності ТОВ «The ... -
Формування асортименту послуг брендингової агенції
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проведено дослідження асортиментної політики брендингової агенції BLUFF. Розглянуто методи та стратегії формування асортименту послуг у сфері брендингу. Проведено аналіз поточного асортименту ... -
Дослідження поведінки споживачів підприємства на промисловому ринку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з виробництва будівельних материалів, а також проведено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього сeрeдовища (можливості та ...