• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • українська 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2020-2021 навчальний рік
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2020-2021 навчальний рік
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Удосконалення стратегії продаж виробничого підприємства

Thumbnail
Переглянути
Дудніченко А.В..pdf (494.6Kb)
КР_Дудніченко А. В.rar (490.3Kb)
Дата
2020-12
Автор
Дудніченко Анна Володимирівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Робота містить: 90 сторінок, 18 рисунків, 19 таблиць, 34 використаних джерела, 6 додатків. Об’єкт дослідження – процес форування стратегічних заходів виробничого підприємства. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні підходи щодо удосконалення стратегії продаж виробничого підприємства. Метою даної дипломної роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення стратегії продаж діяльності підприємства на засадах систематизації теоретико-методологічних основ та прикладних аспектів щодо оцінки та забезпечення економічної ефективності діяльності. Отримані результати. У першому розділі досліджено сутність стратегії продаж та методичні підходи до її формування. Виконано структуризацію та наведено характеристику основних видів стратегій продаж. Розглянуто сучасні інструменти, спрямовані на збільшення продажів підприємства. У другому розділі проаналізовано основні техніко-економічні показники роботи досліджуваного підприємства, зокрема показники фінансової стійкості та рентабельності діяльності, надано оцінку майнового стану підприємства. У третьому розділі проаналізовано стратегічний потенціал підприємства. Наведено рекомендаційні засади удосконалення відділу продаж. Запропоновано прикладні маркетингові заходи для підвищення продажів, проведено обґрунтування економічної ефективності запропонованих заходів. Впровадження пропозицій надасть змогу збільшити обсяг продажів та фінансовий результат досліджуваного підприємства. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства виробничого бізнесу в сфері торгівельного підприємництва.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157453
Collections
  • 2020-2021 навчальний рік [22]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
@mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
@mire NV