• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2020-2021 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2020-2021 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Підприємницькі підходи до забезпечення прибуткової конкуренції продукції машинобудівних підприємств

Thumbnail
View/Open
Дерев'янко В.О..pdf (450.4Kb)
КР_ Дерев'янко В.О.rar (688.9Kb)
Date
2020-12
Author
Дерев’янко, Валентин Олегович
Metadata
Show full item record
Abstract
Пояснювальна записка: 86 стор., 10 табл., 25 рис., 6 форм., 48 джерел. Об’єкт дослідження – процес забезпечення прибутковості машинобудівних підприємств. Предмет дослідження – теоретико-методичні та організаційно-економічні аспекти підвищення ефективності комерціалізації інноваційних продуктів машинобудівних підприємств. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати методичні підходи до процесу підвищення ефективності комерціалізації інноваційних продуктів, які базуються на створенні ефективних систем стимулювання працівників машинобудівного підприємства. У першому розділі роботи досліджуються теоретичні основи формування і використання підприємницьких підходів для забезпечення прибуткової конкуренції на машинобудівних підприємствах. Окремо визначається сутність, визначення, класифікація інновацій. Другий розділ роботи присвячено оцінці діяльності підприємств машинобудівної сфери. Визначаються елементи впливу на показники господарської діяльності та їх значимість. Встановлюються чинники опору серед персоналу щодо можливостей впровадження інновацій на машинобудівному підприємстві. У третьому розділі на прикладі підприємства здійснюється вибір організаційної форми комерціалізації інноваційного продукту на підставі оцінки споживчої економічної системи, визначаються чинники ефективної системи мотивації за результатами інноваційної діяльності працівника.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157491
Collections
  • 2020-2021 навчальний рік [22]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV