Управління асортиментною політикою виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»)
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент організацій і адміністрування), Дніпро, 2020.
Об’єктом розроблення виступає процес формування напрямів підвищення ефективності управління асортиментною політикою ПрАТ «Комбінат «Придніпровський».
Мета роботи – теоретичні, методологічні та організаційно-економічні підходи до управління асортиментною політикою виробничого підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено теоретичні аспекти формування й управління асортиментною політикою підприємства; досліджено умови діяльності підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проведено внутрішній аналіз підприємства, який включає вибір стратегічних зон господарювання, розрахунок інтегрального показника та оцінка конкурентоспроможності за методом ефективності; проведено проміжний аналіз підприємства, який включає модель п’яти конкурентних сил Портера та метод експертних оцінок; проведено зовнішній аналіз підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський», який включає РЕST-аналіз, SWOT-аналіз, місія та цілі, обчислення інтегрального показника конкурентоспроможності показників товару підприємства, матрицю БКГ; аналізовано показники економічної діяльності підприємства ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проведено аналіз асортиментного портфелю ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» за допомогою АВС та ХYZ-аналізу; розроблені управлінські заходи щодо формування й управління асортиментною політикою підприємства; надані рекомендації по вдосконаленню асортиментної політики у ПрАТ «Комбінат «Придніпровський».