Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГригурко, Христина
dc.date.accessioned2021-09-01T20:22:35Z
dc.date.available2021-09-01T20:22:35Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158721
dc.descriptionУ роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг та його фінансово-економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства у контексті управлінської проблеми. Виявлено цільовий сегмент споживачів. Виявлені можливі реакції підприємства на зміни зовнішнього середовища та обґрунтовані маркетингові заходи для покращення діяльності підприємства.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг та його фінансово-економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства у контексті управлінської проблеми. Виявлено цільовий сегмент споживачів. Виявлені можливі реакції підприємства на зміни зовнішнього середовища та обґрунтовані маркетингові заходи для покращення діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування системи маркетингових комунікацій підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу