Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства цифровому просторі
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 184 с., 57 рис., 35 таблиць, 7 додатків, 57 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у цифровому просторі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження споживчих вподобань під час просування продукції у соціальних мережах з метою визначення характеру реклами, що найбільше впливає на споживачів та було впроваджено та розраховано ряд стратегічний комунікаційних заходів у цифровому середовищі.
Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення теоретико-методичних положень зі стратегічного управління маркетинговими комунікаціями підприємства у цифровому просторі.
Положення, що захищаються: сучасність запропонованих методів удосконалення стратегічного управління маркетинговими комунікаціями у площині цифрового середовища.
Кваліфікаційна робота має зв'язок із виконаними курсовими проектами «Дослідження ринків», «Дослідження ефективності рекламних кампаній» та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на мережевих підприємствах пивної галузі України.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства шляхом поглибленого впровадження комунікаційної маркетингової стратегії у площині цифрового середовища.
У роботі використано такі методи досліджень: анкетування, глибинне інтерв’ю, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз PEST- аналіз.