Розробка стратегії антикризового маркетингу туристичного агентства
Resumen
Кваліфікаційна робота (магістра): 100 с., 25 таблиць, 7 рисунків,
83 джерела, 1 додаток.
Об’єкт дослідження – туристичне агентство ТОВ «Laspi».
Предмет дослідження – процес розроблення та реалізації стратегії
антикризового маркетингу ТОВ «Laspi».
Мета – розробити стратегію антикризового маркетингу туристичного
агентства.
Мета зумовила розв’язання наступних дослідницьких завдань:
- обґрунтування теоретичної бази розв’язання проблеми, поставленої у
кваліфікаційній роботі;
- проведення досліджень та розробка алгоритму досягнення мети
кваліфікаційної роботи;
- розробка пропозицій щодо виходу із кризового стану туристичного
підприємства.
Методологічну основу дослідження складають загальнонаукові методи
(аналіз, синтез, узагальнення), а також порівняльний метод та принципи
об’єктивізму і системності.
Результати дослідження та їх новизна: наукова новизна одержаних
результатів роботи зумовлена актуальністю пропонованої проблеми, сукупністю
поставлених завдань, а також засобами їх розв’язання.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть
використані ТОВ «Laspi» при формуванні антикризової стратегії.