Показати скорочений опис матеріалу
Автоматизація процесу керування розподіленням альтернативної електричної енергії серед споживачів
dc.contributor.author | Терентьєва, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2021-09-15T14:37:33Z | |
dc.date.available | 2021-09-15T14:37:33Z | |
dc.date.issued | 2021-09-15 | |
dc.identifier.citation | Терентьєва К. А. Автоматизація процесу керування розподіленням альтернативної електричної енергії серед споживачів : кв. роб. … магістра зі спец. 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» / Терентьєва Катерина Андріївна. – Д.: НТУ «ДП», 2020. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158824 | |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження: процес споживання електричної енергії у локальній мережі при наявності джерел альтернативної енергії. Предмет дослідження: автоматизація процесу керування розподіленням аль-тернативної електричної енергії серед споживачів. Мета кваліфікаційної роботи: максимізація споживання надлишків альтер-нативної електричної енергії за рахунок використання у якості балансних спожи-вачів зарядних станцій електромобілів. Основними методами дослідження використаними для досягнення постав-леної мети були: аналіз літературних джерел, декомпозиція, статистичний аналіз даних, імітаційне моделювання, децентралізоване керування. В роботі проаналізована технологічний процес, структура об’єкта керування та вимоги до його функціонування. На підставі чого сформовані вимоги до функ-ціонування системи керування та її програмного забезпечення. За результатами роботи отримані два наукових положення: – представлення процесу заряду елемента акумулятора добутком прямо пропорційних залежностей струму та напруги заряду від його рівня, дозволяє мо-делювати даний процес при довільному початковому значені заряду та безперерв-ній зміні струму заряду; – використання децентралізованого підходу для рівномірного розподілу енергії серед зарядних станцій електромобілів забезпечує максимізацію спожи-вання надлишків альтернативної електричної енергії в локальній мережі. Розроблено модель системи децентралізованого керування розподілом аль-тернативної електричної енергії серед зарядних станцій електромобілів яка забез-печує рівномірний розподіл потужності при її обмеженні яке присутнє на час по-дачі запиту, при появі додаткового запиту та при зникненні додаткового запиту. На підставі отриманих моделей розроблено програмне забезпечення систе-ми керування та людино-машинного інтерфейс. Перевірка функціонування про-грамного забезпечення показала, що воно функціонує відповідно до вимог, а про-цес моделювання об’єкта керування та керування технологічним процесом відпо-відають моделям отриманим в математичному пакеті MATLAB. Отримане програмне забезпечення може бути використано при розробці си-стеми децентралізованого керування розподілом альтернативної електричної ене-ргії серед зарядних станцій електромобілів. Подальшим напрямком розвитку роботи є реалізація алгоритмів керування розподілом альтернативної електричної енергії з урахуванням пріоритетів та ви-користання розроблених моделей процесу заряду акумулятора електромобіля для прогнозування часу його заряду | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ «Дніпровська політехніка» | uk_UA |
dc.subject | АЛЬТЕРНАТИВНА ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ | uk_UA |
dc.subject | РОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ | uk_UA |
dc.subject | МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ | uk_UA |
dc.subject | ДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ КЕРУВАННЯ | uk_UA |
dc.title | Автоматизація процесу керування розподіленням альтернативної електричної енергії серед споживачів | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.identifier.udk | 681.5 | uk_UA |