Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСендецька, Руслана Олександрівна
dc.date.accessioned2021-09-22T10:15:42Z
dc.date.available2021-09-22T10:15:42Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158856
dc.description.abstract58 сторінок, 11 рисунків, 4 таблиці, 28 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління збутовою діяльністю підприємства. Предметом дослідження є теоретичні підходи та практичні аспекти управління збутовою діяльністю підприємства з метою поліпшення економічних результатів його роботи. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні напрямів підвищення ефективності збутової діяльності підприємства в умовах посилення конкурентного середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПІДПРИЄМСТВО, ЕФЕКТИВНІСТЬ ГОСПОДАРЮВАННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності збутової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу