• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Бакалаври
  • 2020-2021 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Бакалаври
  • 2020-2021 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Формування організаційної культури торговельного підприємництва

Thumbnail
View/Open
КР_Іванов О.М.rar (467.5Kb)
Іванов О.М..pdf (403.3Kb)
Date
2021-06
Author
Іванов, Олексій Михайлович
Metadata
Show full item record
Abstract
58 сторінок, 10 рис., 11 табл., 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва. Мета дослідження – узагальнити методичні основи управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158858
Collections
  • 2020-2021 навчальний рік [34]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV