Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТутунжеєв, Артемій Віталійович
dc.date.accessioned2021-09-26T20:12:43Z
dc.date.available2021-09-26T20:12:43Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159051
dc.description.abstract61 сторінка, 14 рисунків, 7 таблиць, 22 інформаційних джерел, 4 додатка. Об'єкт дослідження – рекламна діяльність PR-агентства. Предмет дослідження – організаційні напрями підвищення ділової активності рекламного агентства. Мета роботи – удосконалення управління діловою активністю агентства з метою підвищення ефективності його бізнес-процесів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectPR-ТА РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО, ДІЛОВА АКТИВНІСТЬ, БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ, ЕКОНОМІЧНА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ.uk_UA
dc.titleПідвищення ефективності бізнес-процесів PR-агентстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу