Управління конкурентоспроможністю підприємства у сфері збуту продукції
Date Issued
2021-06
Author(s)
Познаменко, Богдан Сергійович
Abstract
57 сторінок, 6 рисунків, 16 таблиць, 25 інформаційних джерел, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства торговельної сфери.
Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства.
Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до управління господарською діяльністю підприємства сфери торгівлі з метою формування у нього конкурентних переваг.
Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства торговельної сфери.
Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства.
Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до управління господарською діяльністю підприємства сфери торгівлі з метою формування у нього конкурентних переваг.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Познаменко Б.С..pdf
Size
480.66 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):4f312f0975b9ec5ae42d27e8ce175d4d
Loading...
Name
КР_Познаменко Б.С.rar
Size
343.37 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):959db4c245da13067b2b512546b1ed55