Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПознаменко, Богдан Сергійович
dc.date.accessioned2021-09-30T12:53:33Z
dc.date.available2021-09-30T12:53:33Z
dc.date.issued2021-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159152
dc.description.abstract57 сторінок, 6 рисунків, 16 таблиць, 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства торговельної сфери. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до управління господарською діяльністю підприємства сфери торгівлі з метою формування у нього конкурентних переваг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПІДПРИЄМСТВО СФЕРИ ЗБУТУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, АКТИВИ ПІДПРИЄМСТВА, ЕФЕКТИВНІСТЬ, НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯuk_UA
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства у сфері збуту продукціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу