Формування підходів до управління продажами підприємства (на прикладі компанії «Технооптторг-Трейд
Date Issued
2021-06
Author(s)
Демченко, Анастасія Ігорівна
Abstract
59 сторінок, 6 рис., 12 табл., 25 інформаційних джерел, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Демченко А..pdf
Size
377.61 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):06c0e0df87e271359eed88368af0dfaa
Loading...
Name
КР_Демченко А..rar
Size
1.01 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):7b1a50a331382becb36eb2f80786c63a