Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПістунов, І. М.
dc.contributor.authorМалахова, М. Д.
dc.date.accessioned2022-07-06T11:28:24Z
dc.date.available2022-07-06T11:28:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationПістунов І. М. Визначення міри ризикованості клієнта / Пістунов І. М., Малахова М. Д. // ВЧЕНІ ЗАПИСКИ ТАВРІЙСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО. Серія: Економіка і управління. – 2020. – Том 31 (70), № 4, Ч. 1. – С.141-145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160974
dc.description.abstractУ статті розроблено методику визначення міри можливого збитку, який може надати виробничому підприємству новий клієнт. Із цією метою пропонується використати статистику попередніх замовлень, побудувати модель рівня збитку, що його може надати клієнт, якщо відмовиться від замовлення, та порівняння можливого збитку з обсягом обігових коштів підприємства. Статистичні дослідження дадуть змогу розбити всіх клієнтів, що завдали збитку підприємства, на групи. Таке розбиття, тобто кластеризація, дасть змогу створити роздільні функції. Тепер під час укладення договору з новим клієнтом можна одразу визначити, до якого класу можливих збитків його можливо віднести. Порівняння можливого обсягу збитків із поточним рівнем обігових коштів дасть змогу керівництву підприємства прийняти рішення щодо можливості укладення договорів на виконання замовлення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectстатистика завдання збитків клієнтамиuk_UA
dc.subjectкластеризаціяuk_UA
dc.subjectобігові коштиuk_UA
dc.subjectекономіко- математична модельuk_UA
dc.subjectроздільні функціuk_UA
dc.titleВизначення міри ризикованості клієнтаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk332.024uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу