Удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу
Date Issued
2022-06
Author(s)
Аверочкіна Івана Олександровича
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу».
62 стор., 8 рисунків, 4 таблиці, 39 джерел, 2 додатка.
МАЛИЙ БІЗНЕС, РОЗНІЧНА ТОРГІВЛЯ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ТОРГОВЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, АЛГОРИТМ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ДО СПОЖИВАЧА, ОМНІКАНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЇЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, МАГАЗИН МАЙБУТНЬОГО, ВИМОГИ
Об’єкт дослідження – роздрібна торгівля суб’єктом малого бізнесу харчових продуктів.
Предмет дослідження – організація просування харчових продуктів від ритейлера до споживача.
Мета роботи – обґрунтування й розробка інструментарію по вдосконаленню організації роздрібної торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
Методи дослідження – метод узагальнення і систематизації, аналітичний, графічний методи.
У першому розділі визначено сучасний стан торговельної діяльності суб’єктів малого бізнесу та теоретичні аспекти її удосконалення.
У другому розділі охарактеризовано стан та обґрунтовано організацію удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
У третьому розділі наведено запропоновані організаційні напрями удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
Сфера практичного застосування результатів роботи – роздрібна торгівля продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
62 стор., 8 рисунків, 4 таблиці, 39 джерел, 2 додатка.
МАЛИЙ БІЗНЕС, РОЗНІЧНА ТОРГІВЛЯ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ТОРГОВЕЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ, АЛГОРИТМ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ ДО СПОЖИВАЧА, ОМНІКАНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЇЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ, МАГАЗИН МАЙБУТНЬОГО, ВИМОГИ
Об’єкт дослідження – роздрібна торгівля суб’єктом малого бізнесу харчових продуктів.
Предмет дослідження – організація просування харчових продуктів від ритейлера до споживача.
Мета роботи – обґрунтування й розробка інструментарію по вдосконаленню організації роздрібної торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
Методи дослідження – метод узагальнення і систематизації, аналітичний, графічний методи.
У першому розділі визначено сучасний стан торговельної діяльності суб’єктів малого бізнесу та теоретичні аспекти її удосконалення.
У другому розділі охарактеризовано стан та обґрунтовано організацію удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
У третьому розділі наведено запропоновані організаційні напрями удосконалення торгівлі продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
Сфера практичного застосування результатів роботи – роздрібна торгівля продуктами харчування суб’єктом малого бізнесу.
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Аверочкін І.О._КР.pdf
Size
159.14 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):f6ecc7cace0d9e5e8428e1b3bb1da07f
Loading...
Name
Аверочкін І.О._КР.rar
Size
218.71 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):d1a022e1e4817467e2f7b9842bceefb6