Удосконалення стратегії збуту торговельного підприємства
Zusammenfassung
Об’єкт дослідження – процес формування збутової стратегії торгівельного підприємства.
Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з організації та прийняття управлінських рішень щодо удосконалення збутової стратегії інтернет-магазину.
Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії збуту продукції торгівельних компаній в сучасних умовах господарювання.
Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, графічний метод.
Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи формування збутової стратегії торговельних компаній.
У другому розділі проведено аналіз ефективності збутової стратегії та ефективності діяльності інтернет-магазину ARBER MARKETPLACE.
У третьому розділі обґрунтовані основні напрями удосконалення збутової стратегії інтернет-магазину ARBER MARKETPLACE, визначені інструменти просування продукції компанії.
Сфера практичного застосування результатів роботи – торговельні підприємства при формуванні та удосконалення збутової стратегії.