Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМітченка Єгора Олександровича
dc.date.accessioned2022-10-06T20:54:07Z
dc.date.available2022-10-06T20:54:07Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161590
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – процес обґрунтування напрямів розвитку бізнесу. Предмет дослідження – чинники та способи розвитку футбольному бізнесу. Мета роботи – визначити напрям і способи для розвитку футбольного бізнесу. Методи дослідження: узагальнення та систематизації; горизонтальний та вертикальний аналіз; аналітичний; графічний. Отримані результати. У першому розділі: проаналізовані теоретичні засади управління розвитком бізнесу та створення бізнес моделі. У другому розділі: проаналізовано споживачів футбольного клубу, визначено цінність пропозиції, а також визначено моделі монетизації футбольного бізнесу і досліджено способи інвестування у спортивний бізнес. У третьому розділі: розробка формування взаємовідносин з клієнтами. Визначення ключових робіт, ресурсів та партнерів. Оцінка структури витрат на утримання футбольного клубу. Прикладна цінність: створює підґрунтя для створення нових вітчизняних футбольних клубів та подальшого розвитку їх бізнесу. Сфера використання результатів: діяльність суб’єктів, що виконують управління футбольним бізнесом і розвивають спортивно-розважальну галузь  uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБІЗНЕС-МОДЕЛЬ, РОЗВИТОК БІЗНЕСУ, ФУТБОЛЬНИЙ БІЗНЕС, СПОНСОРСТВО, МОНЕТИЗАЦІЯ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ, ПЕРСПЕКТИВИ УКРАЇНСЬКОГО ФУТБОЛУuk_UA
dc.titleОбґрунтування бізнес-моделі українського футбольного клубуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу