Удосконалення підходів щодо управління взаємовідносинами з клієнтами підприємства (на прикладі ТОВ «ГУМ»)
Abstract
Об’єкт дослідження - процес управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві.
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних підходів управління відносинами з клієнтами, а саме компанії з надання орендних послуг, з метою підвищення ефективності діяльності підприємства.
Отриманні результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні аспекти діяльності управління відносинами з клієнтами на підприємстві. Розглянуто сутність і класифікацію сучасних програмних рішень для автоматизації бізнес-процесів компанії.
У другому розділі проведено аналітичні дослідження відносно діяльності підприємства «ГУМ» та його фінансових показників. Здійснено аналіз організаційної структури ТОВ «ГУМ».
У третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності малого підприємства на підставі впровадження сучасних інформаційних систем CRM на підприємство «ГУМ».
Впровадження пропозицій надасть змогу підвищити прибутковість ТОВ «ГУМ» на 50 %, збільшити кількість вдалих угод відповідно повисити ефективність роботи на 12%.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері торговельного підприємництва.