• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Удосконалення підходів зі стратегічного управління підприємством з аеродизайну

Thumbnail
View/Open
МР_Ярошенко.rar (1.546Mb)
Date
2022-01
Author
Ярошенко Тетяни Вікторівни
Metadata
Show full item record
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему: «Удосконалення підходів зі стратегічного управління підприємством з аеродизайну» включає 88 сторінок, 19 рисунків, 9 таблиць, 32 використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес формування удосконалення підходів зі стратегічного управління підприємство з аеродизайну. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні засади формування удосконалення підходів зі стратегічного управління підприємством. Мета роботи – обґрунтування методичних підходів та розробка практичних шляхів зі стратегічного управління підприємством з аеродизайну Методи дослідження – аналіз та синтез - для визначення теоретичних засад удосконалення підходів зі стратегічного управління підприємством з аеродизайну; метод економічного аналізу – для оцінки показників ефективності використання того чи іншого виду послуг; метод наукового узагальнення – для формулювання наукових задач та загальних висновків; методи економіко-математичного моделювання для визначення споживацьких вподобань щодо надання послуг з аеродизайну. Отримані результати. У першому розділі досліджені теоретичні основи стратегічного управління підприємством з аеродизайну. У другому розділі проведено аналіз та оцінку конкурентоспроможності студії свята «Витівники». У третьому розділі обґрунтовані напрями удосконалення підходів зі стратегічного управління студії свята «Витівники». Сфера практичного застосування результатів роботи – результати магістерської роботи можуть бути використані підприємствами з аеродизайну.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161644
Collections
  • 2021-2022 навчальний рік [22]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV