• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Удосконалення процесу формування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва

Thumbnail
View/Open
Квал. робота Добринюк О.І.pdf (154.6Kb)
Date
2022-01
Author
Добринюка Олександра Ігоровича
Metadata
Show full item record
Abstract
Пояснювальна записка: 81 стор., 19 рис., 17 табл., 43 джерела, 3 додатки, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес підвищення конкурентоспроможності малих виробничих підприємств. Мета роботи: удосконалення методичних підходів до обґрунтування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва в напрямку визначення організаційних важелів підвищення ефективності їх діяльності. В роботі обґрунтований методичний підхід до набуття конкурентних переваг малим виробничим підприємством за рахунок використання потенціалу інших ринкових суб’єктів. У першому розділі проаналізовані концептуальні засади розвитку малих виробничих підприємств. Визначено сутність та проблеми розвитку у сфері малого та середнього бізнесу в Україні. Здійснено огляд літератури з питання формування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва У другому розділі здійснено аналіз результатів діяльності малих підприємств в сфері виробництва та відновлення гумових шин, покришок і камер та оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Обґрунтовано підхід до розвитку конкурентної позиції малого виробничого підприємства на засадах бізнес-моделювання. У третьому розділі визначені конкурентні позиції основних виробників гумових шин, покришок і камер. Обґрунтовані шляхи запровадження роздрібної торгівлі малим виробничим підприємством на засадах електронної комерції.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161653
Collections
  • 2021-2022 навчальний рік [22]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV