• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Магістри
  • 2021-2022 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Вдосконалення організації діяльності органів прокуратури зі зверненнями громадян

Thumbnail
View/Open
КР_Дашковський_СВ.rar (251.2Kb)
Дашковський_СВ.pdf (199.0Kb)
Date
2022-01
Author
Дашковського Сергія Володимировича
Metadata
Show full item record
Abstract
Пояснювальна записка: 85 стор., 28 рис., 3 табл., 34 джерела, 4 додатки, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес діяльності органів прокуратури зі зверненнями громадян. Мета роботи: вдосконалення методичного підходу до організації діяльності органів прокуратури зі зверненнями громадян. В роботі обґрунтований методичний підхід до управління зверненнями громадян до органів прокуратури, що передбачає фільтрацію цих звернень за критерієм їх релевантності до актуальних функцій органів прокуратори. У першому розділі проаналізовані теоретичні засади організації роботи органів прокуратури зі зверненнями громадян. Визначена сутність звернень в контексті діяльності органів прокуратури. Обґрунтовано мету, об’єкт та завдання магістерського дослідження. У другому розділі проведено аналіз діяльності органів прокуратури, оцінена динаміка та результати їх діяльності. Проаналізовано процес роботи з особистого прийому на прикладі Нікопольської окружної прокуратури. Визначені особливості поточної організації робіт зі зверненням громадян. У третьому розділі визначений спосіб вдосконалення організації діяльності органів прокуратури зі зверненнями громадян. Оцінені чинники ефективності роботи прокурора. Визначено спосіб запобігання зверненню громадян до органів прокуратури з нерелевантних питань.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161658
Collections
  • 2021-2022 навчальний рік [22]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV