Вивчення ставлення споживачів до певної торгової марки
Короткий опис(реферат)
Об'єктом розроблення є маркетингова діяльність сучасного
підприємства роздрібної торгівлі.Sassofono, магазин знаходиться на Зоряном
бульварі 1.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка заходів по удосконаленню
маркетингової діяльності підприємства, спрямованих на забезпечення
обізнаності торговельної марки «Sassofono».
Положення, що захищаються: процес дослідження чинників впливу на
вибір товарів певної торгової марки споживачем на ринку роздрібної торгівлі
уособлює у собі увесь спектр факторів, що можуть вплинути на споживача у
процесі прийняття рішень.
Методи дослідження, що були використані в роботі: статистичний метод
(при проведенні аналітичних оцінок результатів маркетингового
дослідження); опитування; метод експертних оцінок, ABC-аналіз, XYZ-аналіз;
аналіз конкурентоспроможності; сегментування покупців; IFAS-аналіз; PEST-
аналіз; EFAS-аналіз; SWOT-аналіз.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення : Фінансовий
стан ТОВ «Sassofono» в цілому є задовільним. За останній рік відбулося
зростання об’ємів. Для підвищення обізнаності торгової марки слід
застосувати ефективний канал просування такий, як Instagram та доповнюючи
послуги в онлайн примірках. В цілому було визначено, що споживачі є доволі
лояльними до торгової марки.
Одержані результати можуть бути використані в діяльності
підприємства ТОВ Sassofono.