Toggle navigation
українська
English
Deutsch
español
italiano
українська
українська
English
Deutsch
español
italiano
Ввійти
Toggle navigation
Перегляд 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври по темі
Головна сторінка DSpace
Кваліфікаційні роботи
Фінансово-економічний факультет
Кафедра маркетингу
Бакалаври
2020 рік випуску маркетинг Бакалаври
Перегляд 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври по темі
Головна сторінка DSpace
Кваліфікаційні роботи
Фінансово-економічний факультет
Кафедра маркетингу
Бакалаври
2020 рік випуску маркетинг Бакалаври
Перегляд 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври по темі
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Перегляд 2020 рік випуску маркетинг Бакалаври по темі
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
>>
Порядок:
зростанням
спаданням
Рузультати:
5
10
20
40
60
80
100
Оновити
Зараз показуються 1-19 з 19
зростанням
спаданням
5
10
20
40
60
80
100
Тема
АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ, ФРАНШИЗА.
[1]
АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, ЛОГІСТИКА ДИСТРИБУЦІЇ, СЕЗОННІСТЬ, КОНКУРЕНТНІСТЬ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГ
[1]
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, ЛАКОФАРБОВА ПРОДУКЦІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ЕЛЕМЕНТИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ:ТОВАР, ЦІНА, РОЗПОДІЛ, ПРОСУВАННЯ, ЛЮДИ, ПРОЦЕС, ПСИХОЛОГІЧНЕ ОТОЧЕННЯ
[1]
КОМУНІКАЦІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ.
[1]
ЛОЯЛЬНІСТЬ, РОСЛИННА КОСМЕТИКА, ТЕЛЕПРОДАЖІ, ПРЯМИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ.
[1]
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ТОВАРИ З МАРКУВАННЯМ, МІЖНАРОДНІ ДОБРОВІЛЬНІ СТАНДАРТИ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ, СТАЛЕ ВИРОБНИЦТВО ТА СПОЖИВАННЯ.
[1]
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СКЛАДНІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ РЕСТОРАННОГО ХАРЧУВАННЯ, ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ.
[1]
МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ, СЕЗОННІСТЬ, СИНХРОМАРКЕТИНГ.
[2]
МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ТОВАР ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА, РІВЕНЬ ВПІЗНАВАНОСТІ.
[1]
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИНОК ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ.
[1]
МАРКЕТИТОНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОСТІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИДБАННЯ ПОСЛУГ
[1]
ОБІЗНАНІСТЬ ТОРГОВОЇ МАКРИ. СЕГМЕНТУВАНЯ СПОЖИВАЧІВ. ЕФЕКТИВНІ КАНАЛИ ПРОСУВАННЯ. ВИВЧЕННЯ АСОРТИМЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ
[1]
ПРОДУКТОВА СТРАТЕГІЯ, АСОРТИМЕНТ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ, СПЕЦІЇ ТА ПРЯНОЩІ.
[1]
ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ТОВАРІВ ДЛЯ РИБОЛОВЛІ
[1]
ПРОФІЛЬ СПОЖИВАЧА, КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОЖИВАЧА», ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ, ЕТАПИ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ.
[1]
СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, ATL та BTL – ЗАХОДИ, ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ, РИНОК FMCG, РИНОК КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ.
[1]
СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СЕГМЕНТУВАННЯ, КОНКУРЕНЦІЯ
[1]
СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, ВНУТРІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ЗОВНІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
[1]
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ, ОРЕНДА АТРАКЦІОНІВ, РИНОК РОЗВАГ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ.
[1]
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися