Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛазебникова, Олександра
dc.date.accessioned2023-02-02T11:02:11Z
dc.date.available2023-02-02T11:02:11Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162140
dc.descriptionПояснювальна записка: 82 с., 16 табл., 23 рис., 4 дод., 37 джерел. В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей вподобань дизайну споживачів на ринку складського обладнання з метою розробки ефективного ребрендингу підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Об’єкт дослідження - брендинг, як ефективна технологія завоювання та утримання покупця. Мета кваліфікаційної роботи - розробка теоретичних, методичних положень і практичних рекомендацій щодо вдосконалення бренду для підприємства ТОВ «Світ логістики». Методи дослідження – статистичні методи, експертний метод, метод глибинного інтерв’ю, фінансово-економічний аналіз, сегментування, EFAS і IFAS-аналіз, PEST-аналіз, SWOT-аналіз. Інформація щодо впровадження – результати ребрендингу зараз на етапі обговорення з керівництвом компанії. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі формування і розвитку бренду.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 82 с., 16 табл., 23 рис., 4 дод., 37 джерел. В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей вподобань дизайну споживачів на ринку складського обладнання з метою розробки ефективного ребрендингу підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Об’єкт дослідження - брендинг, як ефективна технологія завоювання та утримання покупця. Мета кваліфікаційної роботи - розробка теоретичних, методичних положень і практичних рекомендацій щодо вдосконалення бренду для підприємства ТОВ «Світ логістики». Методи дослідження – статистичні методи, експертний метод, метод глибинного інтерв’ю, фінансово-економічний аналіз, сегментування, EFAS і IFAS-аналіз, PEST-аналіз, SWOT-аналіз. Інформація щодо впровадження – результати ребрендингу зараз на етапі обговорення з керівництвом компанії. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі формування і розвитку бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБРЕНД, СТРАТЕГІЯ РЕБРЕНДИНГУ, РИНОК СКЛАДСЬКОГО ОБЛАДНАННЯ, АЙДЕНТИКА, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯuk_UA
dc.titleБрендинг як технологія завоювання та утримання покупцівuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу