Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРадченко, Валерій
dc.date.accessioned2023-02-02T11:25:49Z
dc.date.available2023-02-02T11:25:49Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162151
dc.descriptionЗагальний обсяг кваліфікаційної роботи на тему «Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу» складає 94 сторінки, містить 36 рисунків, 16 таблиць, 34 використаних джерела, 2 додатки. В кваліфікаційні роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної поведінки споживача з метою формулювання маркетингових рішень для вдосконалення діяльності підприємства та підвищення показника лояльності клієнтів. Об'єктом дослідження є процес формування маркетингової взаємодії роздрібного підприємства з клієнтами. Предметом дослідження є маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі, а саме магазину «Калина». Положення, що захищаються – маркетингові рішення, які розроблені на основі результатів маркетингових досліджень, сприяють підвищенню показника лояльності клієнтів та вдосконаленню майбутньої діяльності підприємства. Інформація щодо впровадження: результати дослідження купівельної поведінки споживачів можуть бути впроваджені у вдосконалення маркетингової програми у роздрібному магазині «Калина». Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Калина»: визначення важливих для споживачів факторів та удосконалення маркетингових рішень. Кваліфікаційна робота пов’язана з курсовими проектами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, зі звітами з проходження практики. У роботі використані такі методи досліджень: статистичний метод, якісний метод, аналіз ринку, багатокутник конкурентоспроможності, EFAS та IFAS аналізи, SWOT-аналіз, метод анкетного опитування, метод експертних оцінок, RFM, при описі цільових сегментів, NPS, для розрахунку показника лояльності покупців.uk_UA
dc.description.abstractЗагальний обсяг кваліфікаційної роботи на тему «Маркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлу» складає 94 сторінки, містить 36 рисунків, 16 таблиць, 34 використаних джерела, 2 додатки. В кваліфікаційні роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної поведінки споживача з метою формулювання маркетингових рішень для вдосконалення діяльності підприємства та підвищення показника лояльності клієнтів. Об'єктом дослідження є процес формування маркетингової взаємодії роздрібного підприємства з клієнтами. Предметом дослідження є маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі, а саме магазину «Калина». Положення, що захищаються – маркетингові рішення, які розроблені на основі результатів маркетингових досліджень, сприяють підвищенню показника лояльності клієнтів та вдосконаленню майбутньої діяльності підприємства. Інформація щодо впровадження: результати дослідження купівельної поведінки споживачів можуть бути впроваджені у вдосконалення маркетингової програми у роздрібному магазині «Калина». Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Калина»: визначення важливих для споживачів факторів та удосконалення маркетингових рішень. Кваліфікаційна робота пов’язана з курсовими проектами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування, зі звітами з проходження практики. У роботі використані такі методи досліджень: статистичний метод, якісний метод, аналіз ринку, багатокутник конкурентоспроможності, EFAS та IFAS аналізи, SWOT-аналіз, метод анкетного опитування, метод експертних оцінок, RFM, при описі цільових сегментів, NPS, для розрахунку показника лояльності покупців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectРИТЕЙЛ, ПРОДОВОЛЬЧІ ТОВАРИ, РОЗДРІБНИЙ ТОРГОВЕЦЬ, МАРКЕТИНОВІ РІШЕННЯ, КУПІВЕЛЬНА ПОВЕДІНКА, ЛОЯЛЬНІСТЬuk_UA
dc.titleМаркетингові рішення підприємства на ринку продуктового ритейлуuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу