Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТкаченко, Оксана
dc.date.accessioned2023-02-02T11:46:12Z
dc.date.available2023-02-02T11:46:12Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162158
dc.descriptionПояснювальна записка: 115 с., 53 рис., 22 табл., 10 додатків, 36 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння стану ринку та галузевої структури підприємства з метою визначeння та створення умов для пристосування виробництва до змін ринку, а також розробка системи заходів з підвищення конкурентоспроможності продукції та інтенсифікації збуту одноразових простирадл. Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення й удосконалення формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів. Об'єктом дослідження є процес організації маркетингової товарної політики підприємства. Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів. Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ «ПОЛІКС ГРУП СОЛЮШНС» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової товарної політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні продукції одноразового використання, що сприяє заощадженню та полегшнню роботи підприємств та безпеці й комфорту кінцевих споживачів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення товарної політики товарів одноразового використання і логістичних підходів до маркетингового просування нетканої продукції в медичній галузі, галузі краси та виробництва. У роботі використано такі методи досліджeнь: факторний аналіз, ABC- аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, маркетингове дослідження, матриця БКГ.uk_UA
dc.description.abstractПояснювальна записка: 115 с., 53 рис., 22 табл., 10 додатків, 36 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння стану ринку та галузевої структури підприємства з метою визначeння та створення умов для пристосування виробництва до змін ринку, а також розробка системи заходів з підвищення конкурентоспроможності продукції та інтенсифікації збуту одноразових простирадл. Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення й удосконалення формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів. Об'єктом дослідження є процес організації маркетингової товарної політики підприємства. Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти формування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалів. Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ «ПОЛІКС ГРУП СОЛЮШНС» задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та розробки його маркетингової товарної політики. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні продукції одноразового використання, що сприяє заощадженню та полегшнню роботи підприємств та безпеці й комфорту кінцевих споживачів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення товарної політики товарів одноразового використання і логістичних підходів до маркетингового просування нетканої продукції в медичній галузі, галузі краси та виробництва. У роботі використано такі методи досліджeнь: факторний аналіз, ABC- аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, маркетингове дослідження, матриця БКГ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ОДНОРАЗОВА ПРОДУКЦІЯ, НЕТКАНІ МАТЕРІАЛИ, ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ, DOILY, PANNA MLADA, POLIX PRO&MED, FORTIUS PROuk_UA
dc.titleФормування товарного асортименту підприємства на ринку одноразової продукції і витратних матеріалівuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу