Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГрузд, Андрій
dc.contributor.authorБондаренко, Людмила
dc.date.accessioned2023-11-24T09:05:43Z
dc.date.available2023-11-24T09:05:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГрузд А. Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг / Грузд Андрій, Бондаренко Людмила // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 118-121.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165285
dc.description.abstractОсновними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження було визначено основні параметри оцінки якості туристичних послуг споживачів, до яких відносять: – телефонні переговори. Це дотримання основних і найбільш значущих для туристичної сфери правил сучасного сервісу; у цьому процесі повинні виконуватися спеціальні критерії телефонного контакту зі споживачем; нерозривний зв'язок та гнучкість сервісу з менеджером, його скерованість на облік вимог ринку, які швидко змінюються та прерогативи споживачів туристичних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectреінжинірингuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleРеінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу