Маркетингов а стратегі я підприємства на агропродуктовому ринку в період пандемії COVID 2019
Abstract
У кваліфікаційній роб оті магістра досліджено теоретико методологічні
основи маркетингової стратегії підприємства, про аналізовано маркетингов е
стратегічн е управління підприємства АТК на агропродуктовому ринку,
удосконалено маркетингову стратегію підприємства на агропродуктовому ринку
України
Об’єкт дослідження
процес стратегічного маркетингового управління
підприємствами на агропродуктовому ринку України.
Мета кваліфікаційної роботи магістра: висвітлення й удосконалення
маркетингової стратегії підприємства на агропродуктов ому ринк у в умовах пандемії
«COVID 19»
Положення, що захищаються:
аналіз основних факторів зовнішнього
маркетингового середовища, в иявлення переваг економічних агентів на
агропродуктовому ринку України, удосконалення структури управління компанією
АТК, запровадження п ослідовності управління маркетинговою стратегією розвитку
підприємства, застосування стратегії диверсифікації, поглиблення диференціації на
внутрішньому та стратегії інтеграції на зовнішньому ринку, комунікаційної
стратегії на маркет плейсі Prom.ua.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані
ТОВ «Аграрна Торгова Компанія» задля урахування впливу факторів зовнішнього
середовища на маркетингову стратегічну діяльність підприємства.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проектами
з Маркетингового стратегічного управління, Економічного обґрунтування
маркетингових рішень. Результати роботи можуть бути використані на
агропродуктових підприємствах України. Робот а має застосування у сфері
стратег і чного маркетингу в агропродуктовій галузі.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення формування маркетингових стратегій агропродуктових підприємств Україниформування маркетингових стратегій агропродуктових підприємств України У роботі використано такі методи досліджень: У роботі використано такі методи досліджень: узагальнення, абстрагування, узагальнення, абстрагування, класифікація, систематизація, класифікація, систематизація, системний підхід, аналіз, порівняння, системний підхід, аналіз, порівняння, методи методи експертних оцінок, експертних оцінок, PESTPEST--аналіз фаналіз факторів зовнішнього середовища компанії, акторів зовнішнього середовища компанії, EFASEFAS--аналіз компанії, аналіз компанії, SWOTSWOT--аналіз аналіз компанії, компанії, SPACESPACE--аналіз для підприємства, аналіз для підприємства, матричні матричні методи, методи, матриця Ігоря Ансоффа, матриця Ігоря Ансоффа, роздавальне анкетне опитування, спостереження.роздавальне анкетне опитування, спостереження.