Управління маркетинговою товарною політикою підприємства
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі було проведено аналіз роботи підприємства, яке спеціалізується на виробництві та дистрибуції снеків, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Розроблено перспективи і можливості удосконалення управління товарною політикою підприємства. Об’єкт розроблення: аналіз та оцінка ефективності управління товарною політикою підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: розробка заходів щодо удосконалення управління маркетинговою товарною політикою підприємства. Положення, що захищаються: дослідження асортименту підприємства та його споживачів дозволило зробити повний аналіз роботи підприємства на ринку. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів та програма управління товарною політикою, асортиментом та якістю товарів дозволить підприємству більш ефективно використовувати власні ресурси, та оптимізувати діяльність товарних запасів.
У роботі використані такі методи досліджень: анкетування, SWOT- аналіз.