Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМоскалєц, Станіслав
dc.date.accessioned2023-12-01T21:08:30Z
dc.date.available2023-12-01T21:08:30Z
dc.date.issued2022-12-09
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165378
dc.description.abstractПосилення конкуренції і насичення ринків продукцією змушують підприємства витрачати багато коштів і сил на просування продукції. Грамотне управління маркетингом має допомогти організації вижити в жорсткій конкуренції, допомагаючи просуванню продукції, стимулюючи і збільшуючи обсяг збуту. Окреслюючи наукові погляди та дослідження науковців, існує нагальна потреба в комплексному підході щодо формування та реалізації маркетингової збутової стратегії, недосконалість якої є першопричиною багатьох сучасних непорозумінь. Об’єктом дослідження є маркетингові процеси у сфері формування збутової стратегії ТОВ «ППК «СЛАВГОР». Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування науково-методичних і практичних рекомендацій щодо формування маркетингової збутової стратегії промислового підприємства в умовах сучасного розвитку шляхом впровадження стратегічних та маркетингових заходів. У роботі досліджено теоретичні та методологічні основи маркетингової збутової стратегії просування продукції промислового підприємства, здійснено організаційно-економічну характеристику діяльності досліджуваного підприємства, запропоновано основні напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ППК «СЛАВГОР». Соціально-економічна ефективність роботи полягає у використанні маркетингових інструментів, які будуть доцільними в умовах обраного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗБУТ, ЗБУТОВА СТРАТЕГІЯ, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, КАНАЛИ РОЗПОДІЛУuk_UA
dc.titleФормування маркетингової збутової стратегії промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу