Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧепурко, Карина Русланівна
dc.date.accessioned2024-01-04T21:11:49Z
dc.date.available2024-01-04T21:11:49Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.citationЧепурко К.Р. Формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу (за матеріалами ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ») / К.Р. Чепурко. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165675
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегічне планування діяльності в туристичній організації; досліджено особливості формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі; оцінено формування стратегії розвитку туризму з урахуванням досвіду європейських країн; проведено аналіз показників індустрії туризму в Україні та світі: проблеми та перспективи розвитку; досліджено особливості функціонування ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; проведено економічний аналіз діяльності туристичної компанії; проаналізовано фінансового становища ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; обґрунтовано розробку і впровадження стратегії конкурентних переваг для ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; визначено зв'язок стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ» з іншими функціональними стратегіями; оцінено ефективність стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто стратегічне планування діяльності в туристичній організації; досліджено особливості формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі; оцінено формування стратегії розвитку туризму з урахуванням досвіду європейських країн; проведено аналіз показників індустрії туризму в Україні та світі: проблеми та перспективи розвитку; досліджено особливості функціонування ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; проведено економічний аналіз діяльності туристичної компанії; проаналізовано фінансового становища ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; обґрунтовано розробку і впровадження стратегії конкурентних переваг для ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»; визначено зв'язок стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ» з іншими функціональними стратегіями; оцінено ефективність стратегії конкурентних переваг ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ, ТУРИСТИЧНА ГАЛУЗЬ, ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯuk_UA
dc.titleФормування стратегії конкурентних переваг підприємства туристичного бізнесу (за матеріалами ТОВ ТК «ДНІПРО-КУРОРТ»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of a strategy of competitive advantages of a tourism business enterprise (based on the materials of LLC TC “DNIPRO-CURORT”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу