Розробка SMM-стратегії підприємства на ринку послуг
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі проаналізовано особливості формування SMM-стратегії підприємствам на на рику послуг. Проведено аналіз стану ринку громадського харчування. Було проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища компанії. Проведено дослідження маркетингових комунікацій у соціальних мережах компанії та здійснено порівняльний аналіз її присутності у соціальних мережах порівняно з конкурентами. На основі маркетингових досілджень розроблено рекомендації щодо формування SMM-стратегії та створено контент-план.
Об’єкт розроблення: є процес маркетингового просування підприємства у соціальних мережах.
Мета кваліфікаційної роботи: є розробка SMM-стратегії підприємства на ринку послуг.
Тези, які підлягають захисту, включають формування іміджу компанії у соціальних мережах та розгляд особливостей створення гармонійного візуального стилю та методів просування. Це спрямовано на поліпшення взаємодії зі споживачами, підвищення рівня комунікації та задоволеності клієнтів.
Ця кваліфікаційна робота тісно пов'язана з попередніми курсовими та науковими роботами з маркетингового стратегічного управління та економічного обґрунтування маркетингових рішень. Вона знаходить застосування в сфері маркетингу соціальних мереж на ринку послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в просуванні компаній через розвиток у соціальних мережах, що призводить до збільшення аудиторії і підвищення лояльності до бренду, а, отже, і збільшення клієнтської бази та обсягів продажу.
У висновках висловлені пропозиції щодо подальшого розвитку, такі як удосконалення SMM-стратегії через розроблення нового контент-плану та вдосконалення взаємодії з клієнтами, зокрема, працюючи з негативними ситуаціями, а також покращення унікальної торгової пропозиції.
У роботі використано такі методи досліджeнь: анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, багатокутник конкурентоспроможності, побудова воронки продажів.