Формування лояльності ключових стейкхолдерів до закладу вищої освіти на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування лояльності ключових стейкхолдерів закладу вищої освіти. Проаналізовано внутрішнє середовище НТУ «Дніпровська політехніка», досліджено систему взаємодії внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів. Проведено маркетингове дослідження досвіду взаємодії ключових стейкхолдерів, розроблено та реалізовано дорожню карту по зміцненню та підвищенню рівня їх лояльності та оцінено ефективність заходів.
Об’єкт розроблення: процес формування лояльності ключових стейкхолдерів закладу вищої освіти на прикладі Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» на ринку освітніх послуг м. Дніпра.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка дорожньої мапи заходів по зміцненню та підвищенню лояльності ключових стейкхолдерів.
Положення, що захищаються: лояльність ключових стейкхолдерів НТУ «Дніпровська політехніка» залежить від обсягу та якості комунікацій. Під час змішаного формату навчання (2020-2023 рр.) стан та обсяг взаємодії суттєво погіршився, тож виникла необхідність проведення маркетингового дослідження досвіду взаємодії стейкхолдерів із університетом, розробки та реалізації заходів, що позитивно вплинуть на рівень їх лояльності.
Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності НТУ »Дніпровська політехніка».
Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження були апробовані на міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «Majesty of Marketing» та були впроваджені в маркетингову діяльність НТУ «Дніпровська політехніка».
Результати дослідження оприлюднено у фаховому виданні, що індексується в наукометричній базі Index Copernicus – Економічний вісник Дніпровської Політехніки, №3, 2023: Трегуб М.В., Куваєва Т.В., Пілова К.П., Чурсіна Я.В. – «Поведінка споживачів на ринку освітніх послуг: особливості вибору спеціальності та закладу вищої освіти».
Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингового стратегічного управління та економічного обґрунтування маркетингових рішень.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у доведеній ефективності розроблених маркетингових заходів моделям поведінки ключових стейкходерів з урахуванням індивідуальних мотивів і потреб, що спонукають до посилення співпраці з НТУ «Дніпровська політехніка».
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо розвитку відносин із ключовими стейкхолдерами є впровадження заходів, орієнтованих на задоволення потреб та підвищення рівня лояльності цільових груп, а також моніторинг оцінки стейкхолдерами досвіду взаємодії з НТУ «Дніпровська політехніка».
В роботі використані наступні дослідницькі методи: метод портфельного аналізу матриця BCG; метод експертних оцінок; Value Chain Analysis за моделлю М. Портера; методи маркетингових досліджень: кабінетні дослідження, дескриптивні (опитування); статистичні методи (частотний та аналіз спрягованості); Net Promotion Score; метод бенчмаркінгу; метод формування комунікацій в гетерархії; Road Map.
The peculiarities of forming the loyalty of key stakeholders of a HEI are investigated in the qualification work. The internal environment of Dnipro University of Technology was analysed. The system of interaction between internal and external stakeholders was studied. A study of the experience of interaction of key stakeholders was conducted, a roadmap for strengthening and increasing the level of loyalty of key stakeholders was developed and implemented. The effectiveness of the measures was evaluated.
Object of development: the process of forming the loyalty of key stakeholders of a HEI on the example of Dnipro University of Technology.
The purpose of the qualification work: developing a roadmap of measures to strengthen and increase the loyalty of key stakeholders.
Protected provisions: the loyalty of the key stakeholders of Dnipro University of Technology depends on the volume and quality of communications. During the mixed format of education (2020-2023), the state and volume of interaction has deteriorated significantly, so there is a need to conduct a marketing study of the experience of stakeholders' interaction with the university, to develop and implement measures that will positively affect the level of their loyalty.
The work is used in the field of marketing activities of Dnipro University of Technology.
Implementation information (if available): the results of the study were tested at the international scientific and practical conference of students and young scientists «Majesty of Marketing» and were implemented in the marketing activities of Dnipro University of Technology.
The results of the research were published in a professional publication indexed in the scientometric database Index Copernicus – Economic Bulletin of the Dnipro University of Technology, No. 3, 2023: Trehub M.V., Kuvaieva T.V., Pilova K.P., Chursina Ya.V. – «Behavior of consumers on the market of educational services: peculiarities of choosing a specialty and higher education institution».
The qualification work is closely related to course projects in marketing strategic management and economic justification of marketing decisions.
Socio-economic efficiency of the work is the correspondence with the proven effectiveness of the developed marketing measures on the behavioural patterns of key stakeholders, taking into account individual motives and needs that encourage stakeholders to strengthen cooperation with Dnipro University of Technology.
Conclusions, proposals for the development of the object of development: the main recommendations for the development of relations with key stakeholders are the implementation of measures aimed at meeting the needs and increasing the level of loyalty of target groups, as well as monitoring the stakeholders' assessment of the experience of interaction with Dnipro University of Technology.
The following research methods were used in the work: BCG matrix portfolio analysis method; method of expert assessments; Value Chain Analysis according to M. Porter's model; methods of marketing research: office research, the survey method; statistical methods (frequency and conjugation analysis); Net Promotion Score; benchmarking method; method of forming communications in the hierarchy; Road Map.