Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПотапова Владислава Олегівна
dc.date.accessioned2024-12-08T04:16:35Z
dc.date.available2024-12-08T04:16:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/168254
dc.description.abstractТОРГІВЛЯ, ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ, РИНОК, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПРОПОЗИЦІЯ, ПОПИТ, СПОЖИВАЧІ. Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Формування ефективної збутової стратегії підприємства» 61 сторінок, 9 рис., 18 табл., 24ОО інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі. Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі. Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі. Отримані результати. У першому розділі зображені підходи до визначення поняття «управління продажами». Здійснений огляд літературних джерел за темою дослідження. У другому розділі проведений аналіз господарської діяльності підприємства сфери збуту в аспекті управління продажами його товарів. Визначені фактори впливу на обсяги продажів торговельного підприємства на ринку автозапчастин. У третьому розділі наведені рекомендації щодо підвищення обсягів продажів торговельного підприємства на ринку автозапчастин. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства сфери торгівлі, що пропонують товари кінцевого призначення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування ефективної збутової стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу