Удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту
Date Issued
2024
Author(s)
Паранько Г.Д.
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему
«Удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту»
63 сторінки, 24 рисунки, 8 таблиць, 50 використаних джерел.
Об'єкт дослідження – процес взаємодії бізнесу зі споживачами.
Предмет дослідження – методичні підходи до формування та розвитку взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту.
Мета роботи – визначити способи удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту.
Методи дослідження. Вирішення поставлених у дослідженні завдань проводились із застосуванням методів: узагальнення та систематизація; аналіз та синтез– для визначення споживацьких трендів на товари та послуги; оцінки ринкових тенденцій, зокрема конкуренції; оцінки результатів діяльності підприємства; аналітичний; графічний.
Отримані результати. У першому розділі: розглянуто основні аспекти взаємодії бізнесу зі споживачем у ритейлі, включаючи FMCG-сектор та стратегії взаємодії, а також проведено аналіз рекомендацій. У другому розділі: проаналізовано сучасні вимоги до формування ефективної взаємодії бізнесу зі споживачами; проведено оцінку результатів діяльності ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». У третьому розділі розроблені рекомендації щодо поліпшення програми лояльності та вдосконалення онлайн-взаємодії зі споживачами.
Сфера практичного застосування результатів роботи – діяльність суб’єктів, відповідальних за управління розвитком сфери ритейлута товарів повсякденного попиту.
БІЗНЕС, РИТЕЙЛ, СПОЖИВАЧІ, ТОВАРИ ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ, ОНЛАЙН ТОРГІВЛЯ, FMCG.
«Удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту»
63 сторінки, 24 рисунки, 8 таблиць, 50 використаних джерел.
Об'єкт дослідження – процес взаємодії бізнесу зі споживачами.
Предмет дослідження – методичні підходи до формування та розвитку взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту.
Мета роботи – визначити способи удосконалення взаємодії бізнесу зі споживачами в сфері ритейлу товарів повсякденного попиту.
Методи дослідження. Вирішення поставлених у дослідженні завдань проводились із застосуванням методів: узагальнення та систематизація; аналіз та синтез– для визначення споживацьких трендів на товари та послуги; оцінки ринкових тенденцій, зокрема конкуренції; оцінки результатів діяльності підприємства; аналітичний; графічний.
Отримані результати. У першому розділі: розглянуто основні аспекти взаємодії бізнесу зі споживачем у ритейлі, включаючи FMCG-сектор та стратегії взаємодії, а також проведено аналіз рекомендацій. У другому розділі: проаналізовано сучасні вимоги до формування ефективної взаємодії бізнесу зі споживачами; проведено оцінку результатів діяльності ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». У третьому розділі розроблені рекомендації щодо поліпшення програми лояльності та вдосконалення онлайн-взаємодії зі споживачами.
Сфера практичного застосування результатів роботи – діяльність суб’єктів, відповідальних за управління розвитком сфери ритейлута товарів повсякденного попиту.
БІЗНЕС, РИТЕЙЛ, СПОЖИВАЧІ, ТОВАРИ ПОВСЯКДЕННОГО ПОПИТУ, БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ, ОНЛАЙН ТОРГІВЛЯ, FMCG.
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Паранько_ГД_076_20_1.docx
Size
42.26 KB
Format
Microsoft Word XML
Checksum
(MD5):588353e93a16c710273466893c1979af
Loading...
Name
Паранько_ГД_076_20_1.rar
Size
4.3 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):6ec3761e647bb2d1eb3331c1d48a7f07