Обґрунтування заходів розвитку бізнесу за моделлю франчайзингу
Date Issued
2024
Author(s)
Мішичев Віталій Дмитрович
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему
«Обґрунтування заходів розвитку бізнесу за моделлю франчайзингу».
76 сторінок, 7 рисунків, 8 таблиць, 36 використаних джерел.
РОЗВИТОК БІЗНЕСУ, ФРАНЧАЙЗИНГ, ФРАНЧАЙЗІ, ФРАНЧАЙЗЕР, БІЗНЕС-МОДЕЛЬ.
Об’єкт дослідження – підприємницька діяльність в усіх секторах економіки, де використовується модель франчайзингу.
Предмет дослідження – процес обґрунтування заходів розвитку бізнесу в за моделлю франчайзингу.
Методи дослідження: узагальнення та систематизації; аналітичний; графічний.
Отримані результати. У першому розділі: проаналізовано сутність і функції франчайзингової моделі ведення бізнесу, а також еволюцію її концепцій та майбутні тренди. У другому розділі: проведено аналіз сучасного стану франчайзингу у світі та в Україні. Визначено переваги і недоліки для обох сторін франчайзингової угоди. Проведено дослідження досвіду різних стран з нормативно-правового забезпечення франчайзингу. У третьому розділі: проведено аналіз діяльності компанії «Оптика 1st», розглянуто причини зацікавленості підприємців до цієї мережі. Проаналізовано історію розвитку подій та проблеми, через які мережа припинила існування. Надано рекомендації потенційним франчайзі та франчайзерам щодо забезпечення чесних та прозорих відносин між сторонами.
Сфера використання результатів: діяльність суб’єктів, які відповідають за управління розвитком бізнесу за франчайзинговою моделлю.
«Обґрунтування заходів розвитку бізнесу за моделлю франчайзингу».
76 сторінок, 7 рисунків, 8 таблиць, 36 використаних джерел.
РОЗВИТОК БІЗНЕСУ, ФРАНЧАЙЗИНГ, ФРАНЧАЙЗІ, ФРАНЧАЙЗЕР, БІЗНЕС-МОДЕЛЬ.
Об’єкт дослідження – підприємницька діяльність в усіх секторах економіки, де використовується модель франчайзингу.
Предмет дослідження – процес обґрунтування заходів розвитку бізнесу в за моделлю франчайзингу.
Методи дослідження: узагальнення та систематизації; аналітичний; графічний.
Отримані результати. У першому розділі: проаналізовано сутність і функції франчайзингової моделі ведення бізнесу, а також еволюцію її концепцій та майбутні тренди. У другому розділі: проведено аналіз сучасного стану франчайзингу у світі та в Україні. Визначено переваги і недоліки для обох сторін франчайзингової угоди. Проведено дослідження досвіду різних стран з нормативно-правового забезпечення франчайзингу. У третьому розділі: проведено аналіз діяльності компанії «Оптика 1st», розглянуто причини зацікавленості підприємців до цієї мережі. Проаналізовано історію розвитку подій та проблеми, через які мережа припинила існування. Надано рекомендації потенційним франчайзі та франчайзерам щодо забезпечення чесних та прозорих відносин між сторонами.
Сфера використання результатів: діяльність суб’єктів, які відповідають за управління розвитком бізнесу за франчайзинговою моделлю.
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Мішичев ВД 076-20-1.rar
Size
975.76 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):1e2f9e63767819f1a1f09e27e623ca64
Loading...
Name
Мішичев ВД 076-20-1.docx
Size
37 KB
Format
Microsoft Word XML
Checksum
(MD5):138526066d738734b24d1aeeef188e6f