Формування попиту і стимулювання збуту на підприємстві виробництва жіночого взуття
Date Issued
2024
Author(s)
Бондарчук Денис Анатолійович
Abstract
Пояснювальна записка: 49 с., 8 рис., 9 табл., 15 джерел.
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню процесів формування попиту та стимулювання збуту на підприємстві, яке спеціалізується на виробництві та продажу жіночого взуття. Особлива увага приділяється аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів, що впливають на ці процеси, а також розробці ефективних стратегій для збільшення попиту та збуту на цьому ринку.
Мета кваліфікаційної роботи. Метою роботи є визначення та аналіз факторів, що впливають на формування попиту на жіноче взуття, а також визначення ефективних методів стимулювання збуту на підприємстві.
Методи досліджень. Для досягнення поставленої мети використовуються різноманітні методи дослідження, зокрема: анкетування споживачів, SWOT-аналіз, IFAS-аналіз та інші інструменти маркетингового аналізу.
Дослідження споживачів жіночого взуття дозволило виокремити сегменти, які мають схожі характеристики та мотивації при виборі товару, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність торгівельного підприємства у цій сфері.
Отримані результати. Результати дослідження будуть використані на підприємстві з виробництва жіночого взуття задля стимулювання обсягів збуту на ринку.
На основі проведеного дослідження визначено ключові фактори, що впливають на формування попиту на жіноче взуття, а також розроблено заходи та рекомендації щодо стимулювання збуту на підприємстві.
Дослідження, проведене в роботі, спрямоване на розкриття особливостей та методів формування попиту на жіноче взуття та розвиток стратегій стимулювання збуту на підприємстві. Представлені положення можуть бути використані для практичного застосування в галузі маркетингу та управління на підприємствах з виробництва жіночого взуття.
Дипломна робота відображає важливість аналізу та управління процесами формування попиту та збуту на підприємстві жіночого взуття для досягнення успіху на конкурентному ринку. Результати дослідження можуть бути корисними для практикуючих менеджерів та маркетологів на виробничих підприємствах.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, ЖІНОЧЕ ВЗУТТЯ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ.
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню процесів формування попиту та стимулювання збуту на підприємстві, яке спеціалізується на виробництві та продажу жіночого взуття. Особлива увага приділяється аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів, що впливають на ці процеси, а також розробці ефективних стратегій для збільшення попиту та збуту на цьому ринку.
Мета кваліфікаційної роботи. Метою роботи є визначення та аналіз факторів, що впливають на формування попиту на жіноче взуття, а також визначення ефективних методів стимулювання збуту на підприємстві.
Методи досліджень. Для досягнення поставленої мети використовуються різноманітні методи дослідження, зокрема: анкетування споживачів, SWOT-аналіз, IFAS-аналіз та інші інструменти маркетингового аналізу.
Дослідження споживачів жіночого взуття дозволило виокремити сегменти, які мають схожі характеристики та мотивації при виборі товару, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність торгівельного підприємства у цій сфері.
Отримані результати. Результати дослідження будуть використані на підприємстві з виробництва жіночого взуття задля стимулювання обсягів збуту на ринку.
На основі проведеного дослідження визначено ключові фактори, що впливають на формування попиту на жіноче взуття, а також розроблено заходи та рекомендації щодо стимулювання збуту на підприємстві.
Дослідження, проведене в роботі, спрямоване на розкриття особливостей та методів формування попиту на жіноче взуття та розвиток стратегій стимулювання збуту на підприємстві. Представлені положення можуть бути використані для практичного застосування в галузі маркетингу та управління на підприємствах з виробництва жіночого взуття.
Дипломна робота відображає важливість аналізу та управління процесами формування попиту та збуту на підприємстві жіночого взуття для досягнення успіху на конкурентному ринку. Результати дослідження можуть бути корисними для практикуючих менеджерів та маркетологів на виробничих підприємствах.
КЛЮЧОВІ СЛОВА: ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, ЖІНОЧЕ ВЗУТТЯ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ.
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Бак_Бондарчук Д.А. 076-20-2.docx
Size
44.95 KB
Format
Microsoft Word XML
Checksum
(MD5):062c345f2a3081562d5c2c675cc7b634
Loading...
Name
Бак_Бондарчук Д.А. 076-20-2.rar
Size
187.97 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):31e7d8ece3c0e5ac58021f7f149a694c