Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Факультет менеджменту
  4. Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  5. Бакалаври
  6. 2023-2024 навчальний рік
  7. Застосування брендингу в підвищенні ефективності комерційної діяльності підприємства
 
  • Details

Застосування брендингу в підвищенні ефективності комерційної діяльності підприємства

Date Issued
2024
Author(s)
Гостєва Євгенія Євгенівна 
Abstract
Пояснювальна записка: 95 стор., 15 рис., 11 табл., 63 джерел, 1 додатки., презентація PowerPoint.

Об’єкт дослідження: управління позиціюванням підприємства на ринку.
Мета дослідження: удосконалення методичних підходів застосування брендингу в практиці комерційної діяльності підприємств.
У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення сутності та змісту поняття бренду, методичних основ процесу управління брендом та порядку і показників оцінювання вартості бренду підприємства.
У другому розділі проведено аналітичне оцінювання збутової діяльності досліджуваного підприємства, процесу управління брендом та ефективності брендингу підприємства.
У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення методичного підходу формування бренду на підприємстві, підвищення ефективності брендингу та здійснео оцінювання економічної ефективності запропонованих заходів.

Ключові слова: МАРКЕТИНГ, УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, БРЕНД, ОЦІНЮВАННЯ, КОМУНІКАЦІЙНИЙ АКТ
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Гостєва .rar

Size

3.86 MB

Format

Unknown

Checksum

(MD5):32c749ef3d9e079e3c786c193fe3dfec

Loading...
Thumbnail Image
Name

Гостєва .docx

Size

30.23 KB

Format

Microsoft Word XML

Checksum

(MD5):a48247acd110bde2565394678304e885

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify