Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Факультет менеджменту
  4. Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  5. Бакалаври
  6. 2023-2024 навчальний рік
  7. Формування асортиментної політики комерційного підприємства
 
  • Details

Формування асортиментної політики комерційного підприємства

Date Issued
2024
Author(s)
Мірошніченко Анна Сергіївна 
Abstract
Пояснювальна записка: 74 стор., 15 рис., 14 табл., 55 джерел, 3 додатки., презентація PowerPoint.

Об’єкт дослідження: торгівельно-збудова діяльність комерційного підприємства.
Мета дослідження: удосконалення методів формування асортиментної політики комерційного підприємства.
У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення дефініції асортиментної політики підприємства, сутності маркетингового забезпечення асортиментної політики сільськогосподарських підприємств та методичний інструментарій оцінювання ефективності товарного асортименту підприємства.
У другому розділі проведено аналітичне оцінювання фінансового стану підприємства ТОВ «AГPO КМP», ефективності асортиментної політики та конкурентоспроможності підприємства.
У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення асортименту продукції і розвиток форм організації служб постачальницько-збутової діяльності, а також методів маркетингової діяльності на підприємстві.

Ключові слова: МАРКЕТИНГ, АСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПРОДУКЦІЯ, АГРОМАРКЕТИНГ
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Мірошніченко .rar

Size

706.72 KB

Format

Unknown

Checksum

(MD5):47c4586917421d40dbabbac90e8471bb

Loading...
Thumbnail Image
Name

Мірошніченко .docx

Size

27.54 KB

Format

Microsoft Word XML

Checksum

(MD5):c641947f73064515574a1f093179ae18

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify