Формування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства
Date Issued
2024-06
Author(s)
Ненарочкін Олександр Дмитрович
Abstract
Пояснювальна записка: 70 стор., 19 рис., 10 табл., 59 джерел, 1 додаток, презентація PowerPoint.
Об’єкт дослідження: управління позиціюванням підприємства на ринку.
Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій з формування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства.
У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення понятійного апарату поняття конкурентної переваги комерційного підприємства, чинники і напрями забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства та показників оцінювання конкурентних переваг комерційного підприємства.
У другому розділі проведено аналітичне оцінювання організаційних характеристик, конкурентного середовища та конкурентних переваг досліджуваного підприємства на ринку.
У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення механізму реалізації політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства, етапів і процедур розробки стратегії забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства.
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА, ІННОВАЦІЙНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, РИНОК, СПОЖИВАЧ, РОЗВИТОК
Об’єкт дослідження: управління позиціюванням підприємства на ринку.
Мета дослідження: розробка практичних рекомендацій з формування політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства.
У першому розділі здійснено теоретичне узагальнення понятійного апарату поняття конкурентної переваги комерційного підприємства, чинники і напрями забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства та показників оцінювання конкурентних переваг комерційного підприємства.
У другому розділі проведено аналітичне оцінювання організаційних характеристик, конкурентного середовища та конкурентних переваг досліджуваного підприємства на ринку.
У третьому розділі розроблено пропозиції щодо удосконалення механізму реалізації політики забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства, етапів і процедур розробки стратегії забезпечення конкурентних переваг комерційного підприємства.
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА, ІННОВАЦІЙНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, РИНОК, СПОЖИВАЧ, РОЗВИТОК
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Ненарочкін .docx
Size
27.44 KB
Format
Microsoft Word XML
Checksum
(MD5):f2d919ac966db6425b1326870cb3a6f1
Loading...
Name
Ненарочкін .rar
Size
1.56 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):b80cb62bb9651d27772ff1b799fe92b9