Адаптація бізнес-моделі підприємств роздрібної торгівлі до умов діджиталізації
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему: «Адаптація бізнес-моделі підприємств роздрібної торгівлі до умов діджиталізації».
66 сторінок, 14 рисунків, 18 таблиць, 34 використаних джерел.
БІЗНЕС-МОДЕЛЬ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, РИТЕЙЛ, ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ, РИНОК ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ ТА ЕЛЕКТРОНІКИ, КАНАЛИ ПРОДАЖІВ, КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ, ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ.
Об'єкт дослідження – процес адаптації бізнес-моделі підприємств.
Предмет дослідження – способи адаптації бізнес-моделі підприємств до умов діджиталізаці.
Мета роботи – обґрунтувати пропозиції щодо вдосконалення бізнес-моделі підприємства роздрібної торгівлі за умов діджиталізації.
Методи дослідження: узагальнення та систематизації; горизонтальний та вертикальний аналіз; аналітичний; графічний.
Отримані результати. У першому розділі: проаналізована сутність поняття "бізнес-модель" та здійснений аналіз наукової літератури. У другому розділі: проаналізований рівень діджиталізації діяльності підприємств оптової та роздрібної торгівлі; визначений сучасний стан та тренди ринку побутової техніки й електроніки в Україні. У третьому розділі: проаналізовані елементи бізнес-моделі торгової мережі побутової техніки та електроніки; надані пропозиції розвитку омніканальної моделі бізнесу ритейлера побутової техніки та електроніки.
Впровадження пропозицій формує підґрунтя підвищення рентабельності та обсягів прибутку ритейл-бізнесу.
Сфера практичного застосування результатів роботи – діяльність суб’єктів, відповідальних за управління розвитком бізнесу підприємств сфери ритейлу.