Підвищення конкурентоспроможності експортоорієнтованого підприємства
Zusammenfassung
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ТОРГІВЛЯ, ПІДПРИЄМСТВО,
ЕКСПОРТ, ІННОВАЦІЇ.
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи магістра на тему
«Підвищення
конкурентоспроможності
підприємства».
експортоорієнтованого
Обсяг роботи: 83 стор., 9 рис., 17 табл., 29 інформаційних джерела, 3
додатки.
Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства
сфери торгівлі з орієнтацією на вихід на зовнішні ринки.
Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до
управління продажами підприємства сфери торгівлі з орієнтацією на вихід на
зовнішні ринки.
Отримані результати. У першому розділі визначені сучасні умови
збутової діяльності з виходом на зовнішні ринки. Здійснений огляд
літературних джерел за темою дослідження. Сформульовані завдання та
визначені
У другому розділі проведений аналіз економічних показників
діяльності збутового підприємства. Розглянуті підходи до організації
збутової діяльності підприємств на зовнішні ринки в сучасних умовах.
Визначені
чинники конкурентоспроможності експортоорієнтованого
підприємства в сучасних умовах.
У третьому розділі наведені пропозиції щодо підвищення
конкурентоспроможності експорто-орієнтованого підприємства.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства
сфери торгівлі, що займаються збутовою діяльністю на зовнішніх ринках.