Дослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі, виконано аналіз маркетингового середовища (внутрішнього та зовнішнього середовища). Проведено маркетингове дослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі.
Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність мережі супермаркетів Varus.
Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти розширення мережі роздрібної торгівлі.
Мета кваліфікаційної роботи: визначення напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі в пріоритетному регіоні.
Положення, що захищаються: дослідження напрямів розширення мережі роздрібної торгівлі, що дозволило розробити пілотний проект з розширення мережі в пріоритетному регіоні та здійснити оцінку його економічної ефективності.
Інформація щодо впровадження: результати можуть бути використані для впровадження нових стратегій розширення в мережі супермаркетів Varus, що сприятиме підвищенню ефективності їх діяльності та конкурентоспроможності.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового дослідження та маркетингове стратегічне планування.
Результати роботи можуть бути використані: у розробці стратегій розширення мережі роздрібної торгівлі.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає: у підвищенні ефективності управління роздрібними мережами, оптимізації витрат на розширення мережі, збільшенні частки ринку та доходів.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розроблено рекомендації розширення мережі в Київському регіоні, враховуючи його стабільний економічний розвиток, розвинену інфраструктуру та високу ділову активність.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, аналіз даних, порівняльний аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.